L’alcaldessa de Alba Barnusell n’ha parlat en una entrevista al programa Next Matí de La Xarxa i VOTV. Per a l’alcaldessa, la presentació del que ha de ser i com ha de ser aquesta reivindicada línia orbital és una molt bona notícia per a les ciutats afectades i els seus habitants. La nova línia suposa, explica, una oportunitat i la resposta a una demanda històrica.
Qui també ha participat a l’acte d’aquest matí és l’alcalde de Caldes de Montbui, Isidre Pineda, que ha destacat la importància vital de la nova línia per a la segona corona metropolitana.


















