La pluja d’aquest dissabte ha estat una petita treva, almenys, pels boscos, els camps i el medi en general. Però ja fa dos anys que la sequera persisteix i amb el canvi climàtic és molt possible que algunes espècies que habiten el nostre entorn acabin desapareixent.


















