L’ajuntament de Caldes de Montbui i els dos balnearis del municipi, el Termes Victòria i el Broquetes, han signat un conveni que defineix el percentatge d’ús de l’aigua termal que pot fer cadascun. És un conveni històric que estableix unes regles del joc que ja es practiquen, però que ara queden signades sobre paper. Un dels aspectes importants del conveni és que estableix que una part de l’aigua termal tindrà un ús social, i no privat.


















