El Banc de Sang i Teixits ha iniciat una marató de donants de sang per recuperar les reserves després de les festes de Nadal. Canovelles ha estat un dels municipis que s’ha sumat a la participació. Durant tot el dia, veïns i veïnes del municipi han pogut donar sang i, fins i tot, plasma al vestíbul del Teatre Auditori de Can Palots.


















