Aquest dijous es compleix una setmana del tall de la línia de tren R3 entre Mollet del Vallès i Figaró. Un tall que ha de servir per preparar el desdoblament de la via. Una setmana marcada per les alternatives de transport i els reclamacions dels usuaris. Parlem amb An tonio Carmona, portaveu de RENFE, que fa una valoració d’aquesta primera setmana dels serveis alternatius.


















