La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, ha fet la seva primera visita institucional a Granollers avui divendres. Una visita que ha servit per tractar les inversions més destacades del seu departament a la ciutat. En matèria d’habitatge ha parlat de present i futur. Present pels 57 pisos que el Govern començarà a construir l’any que ve i futur perquè l’Ajuntament posa a disposició de la Generalitat 8.000 metres quadrats més per fer habitatge assequible.


















