Fa 50 anys que, al mig del carrer Anselm Clavé, al centre de Granollers, s’hi troba un edifici d’estil brutalista que acull desenes d’activitats i exposicions. Parlem del Museu de Granollers. Amb motiu de l’aniversari de la construcció de l’edifici, aquest dissabte ha començat la primera de les activitats que tenen l’objectiu d’acostar la seva història a la ciutadania.


















