La jugadora del KH7 BM Granollers Esther Somaza ha estat seleccionada per jugar el mundial amb la selecció espanyola d’handbol. Somaza, de les Franqueses del Vallès, es converteix així en la primera jugadora del Granollers que convocada per jugar el mundial amb la selecció. Compartirà equip amb la granollerina Kaba Gassama, actualment a les files del Fleury Loiret Handball.

















