Aquest diumenge, 17 de maig, és el dia contra l’LGTBI-fòbia. Un dia que vol reivindicar que s’erradiqui qualsevol mena de violència i discriminació vers les persones per raó d’orientació sexual, identitat o expressió de gènere. En el marc d’aquest dia, el SAI, el Servei d’Atenció Integral al col·lectiu, ha fet públiques dades de persones que han atès als seus serveis, sigui per demanar informació, assessorament o ajuda.


















