L’Ajuntament de Granollers s’ha sumat aquest dijous al minut de silenci convocat pel departament d’igualtat i feminisme del govern català. Ho han fet per condemnar el feminicidi d’una veïna de Tortosa, de 60 anys, suposadament apallissada a mans de la seva parella, de 59 anys.


















