Junts per Granollers considera que la celebració del Congrés Internacional de Ciutats Educadores ha posat en evidència diverses febleses del govern municipal. La formació, en un escrit, explica que valora positivament que la ciutat hagi acollit un esdeveniment internacional de prestigi, però critica la despesa assumida per l’Ajuntament, que xifra en 1,3 milions d’euros, i qüestiona si els objectius de projecció exterior es podien assolir amb una gestió més prudent dels recursos públics.


















