Aquest mes de maig Granollers ha tornat a celebrar les Fires i Festes de l’Ascensió, una de les cites més destacades del calendari festiu de la ciutat. En aquest context, el grup municipal Junts x Granollers ha presentat la seva proposta de com hauria de ser el model de l’Ascensió, centrada en tres eixos principals: la fira, les festes i l’oci.


















