Alguns municipis vallesans, com ña Roca del Vallès, les Franqueses del Vallès i la Garriga, s’han tenyit de vermell aquest cap de setmana amb la Festa de la Rosa del Partit dels Socialistes. Unes trobades que serveixen per unir militants i veïns, i conversar sobre l’actualitat política dels diversos municipis.


















