La Garriga només tindrà un bus directe a Barcelona per hora durant el tall de la línia de tren R3, que durarà 16 mesos, fins al gener de 2027. L’Ajuntament del municipi i els usuaris lamenten que l’oferta d’autobusos sigui inferior a la de trens. Un Transport Alternatiu, afirmen, molt diferent del que havien promès en un principi.


















