El Museu de Granollers va acollir la presentació d’una nova fase del web Història del Bàsquet a Granollers. En aquesta presentació l’exdelegat i membre de la junta directiva del CB Granollers, Josep Capdevila ha parlat dels orígens i repassa el recorregut del club des de l’any 1932, any de creació de l’entitat esportiva, fins al 1974, etapa que el club manté la Segona Divisió.


















