Després d’una visita a la fira de reciclatge IFAT de Múnic, l’alcaldessa de la Roca del Vallès, Marta Pujol, ha afirmat que el municipi no tocarà el model de recollida de residus fins al pròxim mandat. Aquesta decisió es deu a l’experiència vista en municipis veïns.


















