Aquest dimecres s’inaugurarà el nou espai museïtzat de La Tèrmica, a la Fàbrica de les Arts de Roca Umbert. Granollers recupera, d’aquesta manera, aquest important espai de l’antiga fàbrica que estava destinat a l’obtenció d’energia per fer funcionar els telers. Ara serà un centre de reinterpretació del passat industrial de la ciutat.


















