L’Ajuntament de les Franqueses del Vallès ha homenatjat a Manolo Gómez, un veí de Bellavista que ha dedicat més de 50 anys a mantenir viu l’esperit del poble, al capdavant de l’associació de veïns de Bellavista. El consistori ha reconegut la seva trajectòria en un acte a una sala de plens plena de gom a gom.


















