La fi del període de gratuïtat de Rodalies ha generat malestar entre molts dels usuaris d’aquest servei, ja que demanen, a canvi d’haver de pagar, que la xarxa ferroviària funcioni correctament i cobreixi les seves demandes. Les plataformes d’usuaris estan d’acord amb finançar part del transport públic amb els bitllets i abonaments, sempre que el servei sigui de qualitat.


















