Doncs una de les parades que ha fet Manuela Carmena durant les 24 hores que ha estat a Granollers ha sigut en aquesta casa, Vallès Oriental Televisió. Va arribar als estudis de VOTV, a la fàbrica de Roca Umbert, acompanyada dels dos ex alcaldes de Granollers Josep Mayoral i Josep Pujades. Carmena va venir a VOTV per participar al programa Busquem Respotes. Durant prop de mitja hora va conversar amb Clara Armengol per parlar de política, de proximitat, de feminisme i d’alguns dels aspectes de la vida personal de l’ex alcaldessa de Madrid, una persona amb molts projectes sobre la taula.


















