El Pavelló Municipal del Congost de Granollers ha estat la seu, entre el 28 i el 30 de novembre, del Campionat d’Espanya sub 15. Una competició que ha reunit 160 jugadors d’arreu d’Espanya, fent visible la gran pedrera de bàdminton nacional en la que han competit les millors raquetes.


















