El sènior masculí de l’Esport Club Granollers agafa forma de cara a la pròxima temporada, una vegada conegut el nou director esportiu, ara s’ha presentat el director d’orquestra d’aquest equip, l’entrenador Marc Cabestany amb una àmplia experiència a les banquetes.


















