L’alcaldessa de la Roca del Vallès, Marta Pujol, s’ha reunit aquesta setmana amb el president de la Generalitat, Salvador Illa. Durant la trobada l’alcaldessa ha presentat l’avantprojecte del nou espai de la gent gran de la Roca, i també s’ha tractat la futura construcció d’habitatge de lloguer social al municipi.


















