La circulació de la línia R8 ha estat interrompuda aquest matí per un nou robatori de coure, entre les estacions de Mollet-Sant Fost i Granollers Centre. La incidència també ha provocat retards de més de 30 minuts a les línies R2, R2 Nord i R11, segons ha informat Renfe.


















