La plataforma d’usuaris ‘Perquè no ens fotin el tren’ denuncia que ADIF incompleix de nou els terminis previstos per a les obres de desdoblament de la línia R3. Remarquen que la primera fase no s’ha acabat al maig, com estava previst, i que s’allarga de nou el calendari dels treballs. Les plataformes, crítiques amb la gestió de l’obra, alerten que aquesta nova demora impacta directament en el servei i en altres línies del sistema de Rodalies.


















