Avui la pagesia havia previst talls i mobilitzacions arreu de tot Catalunya. Unes protestes, però, que han quedat desconvocades gràcies a l’acord que s’ha signat aquest diumenge entre Revolta Pagesa i la Generalitat. El document contempla moltes de les millores que reclamava des de fa temps el sector. Tot i no manifestar-se, els pagesos del Vallès Oriental s’han reunit aquest matí per parlar d’aquestes mesures.


















