Humor, emoció i molta complicitat, han estat els ingredients principals de l’estrena d’Un nou resident’, el curtmetratge impulsat dins del programa L’octubre més gran. Aquest dimecres, el Cinema Edison ha acollit una estrena molt especial, envoltada de familiars, amics i veïns.


















