Dues persones han resultat ferides aquest divendres, cap a dos quarts de 7, a causa dels efectes del trencament de la catenària sobre un tren a l’estació de Montmeló. Els passatgers han estat evacuats, i una de les persones ferides traslladada a un Centre d’Atenció Primària. Una incidència que ha obligat a tallar la circulació de les línies R2, R2 nord, R8 i R11, entre Mollet-Sant Fost i Granollers Centre.


















