Una sentència obliga a l’Ajuntament de la Garriga a compensar amb més de dos milions d’euros a l’empresa encarregada de la construcció i gestió del cementiri nou. És el darrer capítol d’un llarg procés judicial que es remunta al 2002, quan el consistori garriguenc va decidir continuar fent enterraments al cementiri de la Doma. L’alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó, ja ha dit que l’Ajuntament portarà el cas al Tribunal Superior de Justícia.


















