Aquest dissabte, els usuaris de Rodalies sortiran al carrer a set punts de Catalunya per denunciar el desordre a Rodalies. Un d’aquests punts serà a la Garriga. Allà, la plataforma «Perquè no ens fotin el tren» i «Ripollès Existeix» ha convocat una manifestació a les 12 del migdia, que sortirà de la plaça del Silenci i acabarà a l’estació, on es llegirà un manifest. Els usuaris volen expressar el seu malestar pels «greus retards de la línia», assenyalant que «només 1 de cada 4 trens arriba puntual a la Garriga».


















