A Vilanova del Vallès, una plataforma veïnal denuncia el deteriorament de l’antiga pedrera de Santa Quitèria i reclama la restauració immediata de la zona. Tot i que la pedrera va cessar l’activitat extractiva fa anys, actualment l’empresa Acciona hi gestiona una planta de tractament de residus. Ara bé, els veïns denuncien que hi han fet abocaments il·legals i n’exigeixen el tancament. L’Ajuntament assegura que ja es troben en plenes negociacions.


















