A Vilanova del Vallès, dins del programa XIP, una eina de prevenció sobre drogues, aquest curs s’han fet xerrades i tallers als centres educatius, i aquest dijous els alumnes de 2n i 3r d’ESO de l’Institut Vilanova del Vallès han participat en una sessió sobre la prevenció del consum de vapejadors.


















