El departament de territori de la Diputació de Barcelona ha visitat Vilanova del Vallès per conèixer de primera mà els projectes de mobilitat que s’han dut a terme i que es faran pròximament. Entre ells, es volen treure els semàfors del passeig del Centenari, per donar pas a una rotonda que millori la mobilitat.


















