Fa uns mesos que la Xixilona i en Magí, els Gegants grossos de la Garriga, no es troben al poble perquè estan en procés de restauració. La seva absència és temporal, ja que es preparen perquè el dia 30, a la 35a trobada Gegantera de la Garriga, puguin tornar a sortir al carrer ben arreglats i lluents.


















